Kérjen AJÁNLATot a keresett termékre, vagy megoldásra a tényleges igények szerint!

Kosár

Az Ön kosara üres.

Bárhonnan elérhető email archívum a MailStore Server segítségével

Bárhonnan elérhető email archívum a MailStore Server segítségével

Kétségtelen, hogy az email ma az egyik legfontosabb vállalati kommunikációs forma. Emiatt az összes olyan emailre, amelyet egy vállalat kiküld vagy feldolgoz vonatkozik néhány elvárás. A MailStore email archiváló szoftverével a kis- és középvállalatok vezetői könnyen biztosíthatják az emailek megfelelő archiválását.

Az olyan alkalmazottak pedig, akik a nap jelentős részét utazással töltik – például az értékesítők – szintén használhatják a MailStore Server-t, hogy elérjék az archivált emaileket mobileszközeikről.

Lars Godesberg, a MailStore rendszermérnöke elmagyarázza, hogy ez hogyan is működik:

A MailStore Server számos lehetőséget biztosít az archívum eléréséhez az alkalmazottak számára, ilyen a MailStore kliens natív felülete, az Outlook bővítmény, a webes felület, és az integrált IMAP szerver. Ezeken a felületeken keresztül mobileszközökről is elérhető az archívum.

A MailStore Server jelenleg csak a belső LAN-ról érhető el. Ahhoz, hogy azok az alkalmazottak is elérjék az archívumot, akik épp nincsenek a LAN-hoz csatlakozva, meg kell tenni néhány intézkedést. Ezt többféleképpen is el lehet érni.

A rendszergazdák beállíthatnak egy port forward-ot a vállalat azon tűzfalán, amely a MailStore Server-hez csatlakozik. Ha azonban a rendszergazdák nem kívánják DMZ-be helyezni a MailStore Server-t, akkor használhatnak egy fordított proxy upstream-et is arról a szerverről, amelyre a MailStore telepítve van, és belerakhatják azt a DMZ-be. A tűzfalon a forwardolást természetesen úgy kell beállítani, hogy a fordított proxy felé mutasson.

Érdemes úgy beállítani a szervert, hogy a host néven legyen elérhető, így a felhasználóknak nem kell több IP címre vagy host névre emlékezni az archívum eléréséhez. Ekkor a DNS szerver a host nevet feloldja a LAN-on belüli IP címre, a LAN-on kívül pedig a tűzfal külső IP címére. Ezt a konfigurációt “split DNS”-nek nevezzük.

Ha nem áll rendelkezésre top-level domain, akkor érdemes DynDNS szolgáltatást használni, amivel ki lehet választani egy egyedi nevet.

Amennyiben az alkalmazottak VPN alagúton keresztül csatlakoznak a LAN-ra, nincs szükség egyéb beállításra és mobileszközeiken rögtön elérhető számukra az összes archivált email.

Amikor a felhasználónak nincs internet-hozzáférése, a MailStore adminisztrátor vagy egy export jogosultsággal rendelkező felhasználó letöltheti a releváns archívumot PST formátumban és összekapcsolhatja azt az alkalmazott Outlook profiljával, így ő internet hozzáférés nélkül is elérheti az archivált leveleket. PST fájlok exportálásánál fontos figyelembe venni a PST formátum méretbeli korlátozásait. Az Outlook újabb verzióiban ez 20 vagy 50 GB. Ha az alkalmazott nem Outlook-ot használ, akkor EML formátumban is exportálható az archívum, amelyet bármely modern email kliens képes kezelni.

Szeretné kipróbálni a MailStore Server-t? Semmi akadálya! Itt töltheti le az ingyenes próbaveziót.

További hírek